Salvemos Santa Catalina y Laguna de Rocha


Created with Admarket's flickrSLiDR.

domingo, 3 de abril de 2011

02-04-2011 Desde el Sol



Y acompañado estoy,
pero tan solo me siento.
Es que ya no encuentro,
el calor en mi cuerpo.

Es que es hoy,
la revolución interior.
Caminando voy,
para encontrarte a vos.

Amor, el que proviene de la tierra,
y que atraviesa el universo.
Amor, es el que brilla en tus ojos,
y esa sonrisa entre nosotros.

Pues yo puedo ver y entender
simplemente hay que crecer
lo complicado de la vida
lo que la hace atractiva.

Y hoy saludo al Sol,
por la luz de cada día,
resplandeces, me guías
y ese brillo en tu mejilla.

En mi mano estás,
aferrada a mí,
acariciando tu cabello
cantandome a mí.

F.G.

3 comentarios:

Deitrich dijo...

Outlook 2010 download good idea, and very complex, and would like to learn more about her, you can download the tutorials to see, will harvest a lot.the archive is very important, if you have forgotten your archive, before those messages will be lost and want to be brought back. complex first, to increase the file in the Outlook 2010, when you reach a certain size, she will prompt you to export, then choose “OK” on it.

Access 2010 Product Key dijo...

Use the 64-bit options of Project 2010 Download to enhance performance and support very large projects and programs. Project Standard 2010 Download and Project Professional 2010 Download are offered in 32-bit and 64-bit options to support a diverse range of project types and sizes.
With a dramatically improved user experience and intelligent drawing tools and templates, Microsoft Visio 2010 Download makes every step in creating diagrams easier.

Personal Security Guard Services dijo...

nice blog..

Hiladas Hechas Por Mí - Venta